Friday, 6 September 2013

In White


EN Finally, my boyfriend Vincenzo returned from holiday. You may ask: and so? Well, he's also my photographer! That's way there was no outfit from July.
Today we restart, so here's a post in which I wear the Accessorize's pochette that you can win in THIS Giveaway, that will end on October 1.

The piece I love more in these shots is the silk shirt with lace from Cantù (an italian village famous for its lace). This shirt is surely also my favourite piece in my entire closet, cause has been maden by my grandma for my mum more than 30 years ago.
I chose to match it with natural linen baggy pants to give an idea of freshness.
High heel shoes with contrasting toe are a must have of next season: I chose it in black and gold.

And what about the pochette? Well, it can be yours, you just have to take part to the Giveaway :)
_________________________

IT Finalmente, è rientrato dalle vacanze il mio fidanzato Vincenzo. Voi direte: e a noi che ci fa? Beh, si dà il caso che sia anche il mio fotografo! Ecco spiegata l'assenza di outfit per più di un mese.
Oggi si riprende, ed ecco un post in cui indosso la pochette Accessorize in palio nel Giveaway che terminerà l'1 Ottobre (QUI per partecipare!).

Il pezzo che adoro di più in questi scatti è la camicietta in seta e pizzo di Cantù, che senza ombra di dubbio è anche quello che amo di più nel mio armadio, visto che è stata fatta a mano da mia nonna più di 30 anni fa per mia mamma.
Ho scelto di abbinarla con pantaloni ampi in lino bianco naturale per dare un'idea di freschezza.
Le decolletè con punta a contrasto sono poi un must have della prossima stagione: io ho optato per nero e oro.

E la pochette... che dire? Solo che può essere vostra, basta partecipare :)

Shirt - Handmade // Pants - Aspesi
Belt - Jennyfer // Shoes - Gwen Italian Label // Pochette - Accessorize
Earrings, Bracelet and ring - from holiday





  













Photos by Vincenzo Giovinazzo

No comments:

Post a Comment