Wednesday, 25 September 2013

Lifestyle #3: Stylight

EN Hi dears! I've just discovered a beautiful fashion community and I'd like to share it with you, 'cause I think that if you're reading my blog, maybe your greatest passion is not gardening :P.
This community is Stylight (HERE the website), and I think it's really well done, because everyone can get ideas and take inspiration from looks from all over the world.
Obviously, I can't miss this opportunity (THIS is my page, if you want to take a look at it), 'cause I wanted to take part to this great virtual fashion meeting, where you can even share your outfits,the photos you like and also you can easily find online shops of your favourite brands and products.
In short, every fashion addicted can't miss it!

See you soon!

I remind you this GIVEAWAY: join it!
__________________________ 

IT Ciao a tutti! Ho da poco scoperto una meravigliosa community di moda e di questo volevo rendervi partecipi, pensando che se un minimo bazzicate il mio blog, immagino che la vostra principale passione non sia il giardinaggio :P.
Questa community chiama Stylight (QUI il sito), e trovo che sia un sito fatto davvero molto bene, dal quale chiunque può prendere spunto e ispirarsi a look provenienti da tutto il mondo.
Naturalmente non potevo perdere l'occasione di iscrivermi  (ecco QUI la mia pagina, se volete dare un'occhiata) per partecipare anch'io a questo grande fashion meeting virtuale, dove potete condividere i vostri outfits, le foto che vi piacciono o anche trovare facilmente gli shops online dei vostri marchi e prodotti preferiti.
Insomma, da non perdere per i fashion addicted!

A presto,
Vi ricordo questo GIVEAWAY: partecipate!



5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Questo sito è fantastico! anche io ho un account qui!!! Grazie per esser passata da me, torna presto a trovarmi!

    ReplyDelete