Wednesday, 11 September 2013

Like an Airplane


EN The one you see was not born to be an outfit for publication, but when I left home I decided to take with me my camera, so I trade on it and I took some shots.

I really love this dress: I fell in love with it when I saw its motif with airplanes, that was uncommon and romantic at the same time.
Without realizing it, then, in this outfit I celebrated vintage's triumph: the belt comes from my mother's youth, more or less 30 years ago; the shoulder bag was from my grandma (before I stole it to her) and I've already used it for THIS outfit; at the end, glasses are Yves Saint Laurent from Sixties that I find in a flea market.
Sometimes I think I just was born in the wrong time!

I remember you THIS GIVEAWAY: join you all! Bye!
____________________________

IT Quello di oggi non è nato propriamente per essere un outfit da pubblicare, ma uscendo con la macchina fotografica ne ho approfittato per fare qualche scatto.

Amo questo vestitino: me ne sono innamorata nel momento in cui ho visto la sua fantasia con gli aeroplanini, insolita e romantica allo stesso tempo.
Senza accorgermene, poi, con quest'outfit ho celebrato il trionfo del vintage: il cinturone in cuoio arriva dalla gioventù di mia mamma, circa 30 anni fa; la tracollina era di mia nonna (prima che gliela rubassi) e l'ho già utilizzata per QUESTO outfit; infine, gli occhiali sono Yves Saint Laurent degli anni '60, recuperati a un mercatino del vintage.
A volte penso che sono semplicemente nata negli anni sbagliati!

Vi ricordo ancora QUESTO GIVEAWAY: partecipate! Ciao!


Dress - Vero Moda 
Shoes - Gucci // Glasses - Yves Saint Laurent
Belt and shoulder bag - Vintage










Photos by Vincenzo Giovinazzo 

1 comment:

  1. mi piace un sacco questo outfit! sarai davvero nata negli anni sbagliati?!?!? :D baci baci ELe

    ReplyDelete