Tuesday, 18 February 2014

Jumpsuit is the Way


EN   Good evening, my dear readers :)
Finally here's a new outfit post, which is also the first of this month (shame on me). Unfortunately, as I've already told you in the last post, I've not been able to dedicate attention enought to my blog. I'll try to remedy to this...till next exam session!
Today's outfit protagonist is a different kind of dress, that I really love: jumpsuit.
In particular, this one stole my heart at the first sight: I adore the embroidery on the top and its sport chic mood. And, we can say it, black is always beautiful.
I decided to match it with a white blazer, that makes it more sophisticated, but I couldn't give up to a color touch, orange, both on my shoes and on my lips.

What about it?
I hug you!
________________________________

IT   Buonasera miei lettori :) 
Finalmente un nuovo outfit post, vergognosamente il primo di Febbraio. Purtroppo, come vi ho già accennato nello scorso post, non ho potuto dedicarmi al mio blog come avrei voluto.Cercherò di rimediare da ora in avanti... o almeno fino alla prossima sessione d'esami!
L'outfit di oggi vede come protagonista un capo diverso, che io amo moltissimo: la tuta
Questa in particolare mi ha rapito il cuore a prima vista: ho adorato il ricamo di perline sul davanti e il taglio sporty chic. E, diciamocelo, il nero fa sempre la sua figura.
Ho deciso di abbinarlo a un blazer bianco per renderla più sofisticata, ma non ho rinunciato a un tocco di colore, arancio, su scarpe e labbra

Che ne pensate?
Vi abbraccio,


Jumpsuit - Promod (BUY SIMILAR HERE)
Blazer - H&M (BUY SIMILAR HERE)
Clutch - Zara (BUY SIMILAR HERE)
Shoes - Gold&Gold 
Earrings - Vintage // Rings - No brand



Lipstick - YSL Rouge Pur n.21








Photos by Alex Fumarola




Follow me also on:

4 comments: